فیلتراسیون اتوماتیک خود شوینده

mah-5

فیلتراسیون اتوماتیک خود شوینده

بخش : محصولات

 

کلیه خدمات طراحی، تامین، نصب و راه اندازی سیستم های فیلتراسیون آب صنعتی مورد استفاده در برجهای خنک کننده صنایع پتروشیمی، پالایشی، نیروگاهی و صنایع فولاد سازی و نیز فیلتراسیون آب دریا توسط این شرکت انجام می گردد.

کاربردهای مختلف سیستم های فیلتراسیون این شرکت به شرح زیر است:

 

  • برجهای خنک کننده:

 

معمولا برجهای خنک کننده در حین عملکرد خود با جمع آوری ذرات معلق از محیط اطراف آنرا وارد آب خنک کننده می نمایند. این ذرات، مانند گرد و غبار، شن و ماسه در زمان سیرکولاسیون به راحتی به سطوح داغ داخل سیستم خنک کننده متصل شده و باعث گرفتگی و کاهش در بهره وری سیستم شده و در نتیجه باعث متوقف شدن سیستم بمنظور تمیزکاری می گردد. لذا فیلتراسیون موثر برای حفظ عملکرد مستمر سیستم خنک کننده در فرآیندهای مختلف بسیار مهم است. با استفاده از فیلترهای اتوماتیک خودشوینده ساخت این شرکت، چه به عنوان فیلتراسیون جانبی و چه بعنوان فیلتراسیون کامل، کلیه مشکلات محتمل اشاره شده فوق در سیستم خنک کننده از بین خواهد رفت.

 

  • صنایع فولاد سازی:

 

کیفیت آب خنک کننده برای تولید فولاد با کیفیت بالا بسیار مهم است. اگر آب خنک کننده شامل ذرات مسدود کننده اسپری نازل ها باشد باعث کمتر شدن کیفیت محصول نهایی می گردد. حتی ممکن است باعث توقف خط تولید به علت از کار افتادن سیستم خنک کننده گردد. با استفاده از فیلترهای اتوماتیک خودشوینده ساخت این شرکت، با حذف ذرات معلق آب، کلیه مشکلات محتمل اشاره شده فوق در سیستم خنک کننده از بین خواهد رفت.

 

  • فیلتراسیون آب دریا:

 

اندازه ذرات معلق موجود در آب دریا به بسیار متفاوت است.

 

بنابراین فیلتراسیون آب دریا نیاز به توجه بیشتری نسبت به سایر آبهای صنعتی دارد.

 

لذا فیلتراسیون بسیار ویژه ای برای حذف ذرات ریز و درشت از ۵۰ میکرون تا ۱۰ میلی متر مورد نیاز است.

 

با استفاده از فیلترهای اتوماتیک خودشوینده ساخت این شرکت که در سکوهای دریایی و اسکله استفاده می گردد، آب دریا با کیفیت مورد نیاز تامین می گردد.